dimarts, 23 de setembre del 2014

Benvinguts




Benvinguts al meu blog, em dic Albert Ara, tinc 15 anys i estic estudiant 4rt de la ESO al col·legi Sant Antoni Maria Claret.

Aquest blog el fare servir per la optativa de informàtica en el meu col·legi.

Vaig nèixer un 11 de gener de 1999, el  meu esport favorit és el futbol, i pèr això també el practico. Sóc un noi molt xerraire, m'encanta parlar i riure amb la gent, sóc molt amigable.


Sempre que tinc una estona lliure vaig a jugar amb els amics, a fer un partit, o a donar un tomb per Barcelona. 
En les meves aficions sempre han estat el futbol, sortir amb els amics i els videojocs, els videojocs sempre m'han agradat bastant, sóc molt aficionat.
També m'agrada molt l'ordinador i el mobil, estic molt viciat al whatsapp o al facebook, com es diria en Castellà
"Tengo el mono"

Aquesta optativa la he agafat perquè m'agrada bastant la informàtica, també tindre dues optatives més, biologio i geologia i tecnologia.

Aquet blog pot ajudar a la gent que també que fa infotmàtica i que aquí pot ser que mirant aquet blog alomijor ús puc ajudar.

Basicàment, parlarem de les actualitats de la tecnologia i el que la envolta.